středa 7. září 2022

Prázdninové fotoúlovky

Vítám vás u dnešního dvojvydání fotoúlovků. Ano, fotoúlovky jsou stále aktivní, jen s občasnými výpadky. Jak už jsem dříve zmínila, došlo v mém životě před časem k nějakým změnám, a s tím souvisí i menší množství času na zábavu. Těžko říct, kdy se vše vrátí do nějakého normálu. Zatím může občas docházet k podobným slučováním měsíců. Snad vás to neodradí a budete i nadále své fotografie posílat.

Co vás zaujalo v červenci... Anawi třebas kvetoucí juka.



Večerní koupel holubů zachytila Kája.


Já se v červenci v rámci akce "Archeologické léto" podívala na místní lokalitu, kde jsme mohli obdivovat několik vzácných artefaktů z laténského období (keltové).

zlomky skleněného náramku

keltská hrací kostka

úlomky jantaru


V srpnu Anawi v jednom z pražských parků potkala strakatou příšeru. A obdivovala kouzlo třpytivé vody.



Starling navštívila nějakou ZOO a zvěčnila pro nás "odpolední chrupáníčko".

Kolekce kytiček od Martiny U. Jak sama říká: "Příroda - tam je prostě pořád co obdivovat."





A pro změnu zase květiny, tentokrát v detailu, od VendyW.








Doufám, že jste si dnešní fotoúlovky užili a těším se zase příště.  Své fotky můžete stále posílat na e-mail: 
klub.blogeru@gmail.com


8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Líbí se mi od ní hlavně ta třetí.

      Vymazat
    2. Moc mě těší že se líbí. Tohle focení detailů starými objektivy mne baví hodně. Už kvůli tomu bokehu který starosklíčka prostě umí....

      Vymazat
    3. Ty bokehy z toho dělají mistrovské dílo.

      Vymazat
    4. Jo, jo... proto ty analogový skla a focení s nima miluju. Teď co jsem si k nim koupila kvůli ostření na nekonečno starý bezzrcátko SONY je tahám všude. Velký zrcadlo s normálním objektivem si beru jen na focení o kterém vím, že už se jiná možnost nenaskytne a chci mít jistotu dobrých fotek

      Vymazat
    5. Nikon i Canon už s výrobou digitálních zrcadlovek končí....

      Vymazat
    6. Jo, jo.... četla jsem o tom

      Vymazat
  2. Překrásné
    https://klubumelcu.blogspot.com/?m=0

    OdpovědětVymazat