neděle 8. května 2022

Fotoúlovky 3+4

Zdravím všechny a hlavně se omlouvám, že minulý měsíc fotoúlovky vůbec nevyšly. Asi jste zaregistrovali, že posledních několik měsíců vycházejí se zpožděním a ani tento v tomto směru není výjimkou. Na svou obhajobu jen můžu říct, že se poslední asi půlrok necítím zrovna nejlépe - v souvislosti s vyšší psychickou zátěží se mi zhoršil únavový syndrom. Aktuálně mi nestačí ani 12 hodin spánku denně a o víkendech ještě doháním = dospávám chybějící čas. Výsledkem je, že nic nestíhám, a vlastně ani nemám na nic náladu. Děkuji všem, kteří mi napsali a projevili starost o moje zdraví. Dnes už je to lepší, všechny problémy a starosti se vyřešily, ale po zkušenostech z minula tuším, že ještě pár měsíců potrvá, než se moje spánková potřeba opět sníží na nějakých 8-10 hodin denně. Ale dost už o mě a mých problémech, pojďme se podívat na vaše fotografie za březen i duben.

Březen:

Anawi přispívá poměrně pravidelně různými obrázky z přírody. Tentokrát jsou to nějaké větvičky s loňskými plody. Sama neví, co jsou vlastně zač, takže kdyby někdo tušil, může napsat do komentáře.




Tlustjoch často posílá zajímavé kombinace. Netuším, jestli má prostě jen štěstí na takové "náhody" nebo se opravdu umí dívat a vyhledávat je.

Tak ty nehty na pravačce vzali vskutku od podlahy

Několik vzpomínek na březnově rozkvetlou zahradu od Martina U.






Duben:

Další várka květů, pro změnu dubnových je od Anawi.




A ještě od Martiny U.







A to je tentokrát vše. Foťte dál a posílejte své fotoúlovky. Určitě je zveřejním, jen nemůžu zatím slíbit, že to bude v termínu. I když budu se snažit!

klub.blogeru@gmail.com

5 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jsi zpátky:-) Držím palce ať je vše v normálu

    OdpovědětVymazat
  2. Při pohledu na květy meruněk mně to nedá, abych se nezeptal, jak to s nimi dopadlo a jaká bude u vás letos úroda? Kdyby pochybělo, na zavařeninu a nebo marmeládu budu mít dost. Ale velké množství jako třeba na kvas to vžádném případě. Chci podělit co nejvíc dobrých lidiček menším množstvím než jen jednoho velkoodběratele. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dubnové fotoouloffky jsem neposlal, páč jsem si myslel, že rubrika skončila.

    OdpovědětVymazat