pátek 25. února 2022

Upútavka: Kriza

Srdečne vás vítame v rubrike Ptejte se. Dnes sa nám v nej predstaví Kriza, ktorej týmto prenechávam slovo. Nech sa páči.

Milí členové klubu, my už se možná tak trochu známe z bývalého blog.cz a z Autorského klubu. Ale dávno již tomu, co jsem své pubertální výlevy schovávala do rýmovaček (básničky bych tomu neříkala). Škoda, zdá se mi, že mi to zrovna začínalo jít.

Zatímco někteří z vás vydrželi a mají za sebou úctyhodné dílo, já měla plné ruce práce s novou domácností a drobotinou. Nakonec jsem nějaký ten čas pro sebe urvala a blogovat jsem zase začala, i když o poněkud praktičtějších věcech.

Téma nového blogu bylo pěstování jídla na balkoně a další zahradnické aktivity městského člověka, jako je chov žížal či pěstování zeleně ve veřejném prostoru. Potřebovala jsem si někam odložit všechny ty nápady a poznámky. Přes zimu máme ovšem tak trochu okurkovou sezonu a tak se dovnitř vplížily i mé koníčky jako vyšívání, slavení roztodivných tradic a zvyků, vaření a návštěvy památek.

Určitě mě potěší, jestli na můj popud upečete bábovku, zasadíte kytku, nebo vyrazíte na výlet k nám na Plzeňsko. Do začátku jsem nasadila vysokou laťku s publikováním obden, a i díky tomu jsem zažila nečekaná dobrodružství jak v přírodě, tak při pátrání v archivech. Doufám, že se mi podaří je zprostředkovat i vám, čtenářům.

Kromě toho bych ráda přinesla trochu svěžího vánku sem do klubu, někteří jsou po deseti letech s blogem trochu rozpačití a nevědí, jestli pokračovat. Já říkám ANO! Bylo by škoda si myslet, že když máte pár křížků na hřbetě a něco si smolíte do notýsku, nemůže to mladším generacím nic přinést. Nevěřte tomu, někteří z vás jsou v informačních technologiích zběhlejší než dnešní mládež.

Ráda bych se s klubem a jeho členy vydala na lov do hlubokých vod internetu a pozvala k nám další autory, zvláště líheň mladých talentů by se hodila. Třeba se nám podaří zase povstat z popela, co říkáte? I když musím přiznat, že současná verze klubu s téměř domáckou atmosférou je taky moc příjemná. 




Nuž, čo na to poviete milí čitatelia? Aj vás motivovali tieto optimistické riadky aby ste sa chopili výzvy a aj naďalej pretrvali v blogovej tvorbe?

Pokojne sa k tomu vyjadrite. A nezabudnite, že pod tento článok môžete klásť svoje otázky pre Krizu, ktoré sa potom dostanú na pretras v besede o mesiac.

Už sa na vás teším. Dovtedy všetko dobré a tvorbe zdar!

4 komentáře:

  1. Krásné představení. Kriza je velmi sympatická žena.

    OdpovědětVymazat
  2. Staré dobré časy Autorského klubu.
    Jsem rád, že jsi zpátky.
    Snad přiletí i další dobří holubi.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak...dobří holuby se vracejí...

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji hodně úspěchů při blogování a držím palce, ať se daří publikovat ob den - zároveň smekám, protože já jsem ráda, když zvládnu jeden článek týdně:-).

    OdpovědětVymazat