pondělí 28. února 2022

Téma měsíce na březen 2022

Hezké pondělí!

Nejprve bych chtěla poděkovat všem blogerům, kteří se zapojují do rubriky Téma měsíce. Velmi mě potěšilo, kolik a jak rozmanité články vznikly během posledního měsíce. Ať se jednalo o úvahy a osobní články, recenze, pohádky, fotočlánky, encyklopedické rozšiřování znalostí a jiné... Snad vás osloví i nová témata.

A nyní již konkrétněji. 

K prvnímu tématu Auta se Mirek rozepsal o oblíbených autech, Kerria přidala Auto příběh,  Mark Reed se svěřil, jak to má s řidičákem, stejné téma se objevuje na stránce V cihelně, a moje dva příspěvky ze světa barbie (Vymyslete komentář a druhý s fotkami) a fotočlánek,

O Módě, přesněji o čepicí se rozhodla psát Janka, Macho o filmu ze světa módy Ďábel nosí Pradu, Kriza se rozepsala o Svérázné kráse, Jitka o Haně Podolské, Martina napsala pohádku. Já jsem připravila něco vědomostního o rokokové módě, dále anketu o módě, knižní recenzi a fotočlánek z botníku.

Obě témata propojila MarijaKes v prvním článku a druhém.

A nyní již témata na březen:

1. (něco o své osobě, životopis...)

2. Stejné místo, různý čas (proměny architektury, příroda v průběhu roku...)

A výzva: propojení obou témat (například moje vzpomínky na místo, kam jsem jezdila v dětství i později, jak se změnilo moje oblíbené místo/bydliště během let)

Jestli se chcete připojit, vložte odkaz na svoje konkrétní články do komentáře níže, abychom se o článku dozvěděli a nezapadl mezi ostatní tvorbou na blogu. K odkazu připojte označení výběru tématu (stačí číslo) a na vašem článku na vašem blogu prosím přidejte ikonku rubriky, (tím se ostatní dozvědí, co vás inspirovalo k napsání). Počet článků není omezen. Může se jednat o libovolný žánr - povídka, recenze, úvaha, nebo i fotočlánek. Další měsíc přineseme opět shrnutí. 

Děkuji za příspěvky a těším se na vaše komentáře.


8 komentářů:

  1. Historie se opakuje.... https://visutazahrada.blogspot.com/2022/03/opet-o-kominu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem, že druhé, ale teď si říkám, že vlastně tak trochu obě...

      Vymazat
  2. 1. Já
    https://anawibarbie.blogspot.com/2022/03/ja.html

    OdpovědětVymazat
  3. 2. https://anawifoto.blogspot.com/2022/03/briza-behem-roku.html

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Já
    https://anawiblog.blogspot.com/2022/03/10-let-blogovani.html

    OdpovědětVymazat
  5. 1. + 2.
    https://svetpomnenkovymaocima.blogspot.com/2022/03/promena-v-case-hranicke-loucky-kaple-p.html

    OdpovědětVymazat