neděle 6. února 2022

Lednové fotoúlovky

Leden bývá asi nejmrazivějším měsícem v roce. A tak i lednové fotoúlovky připomínají zimu a mráz.  Nevím jak vy, ale já moc zimu nemusím a jsem docela ráda, že tady na Hané bývá mírná a krátká. Sníh padá obvykle cca 3x za sezónu. Letošní příděl jsme už pravděpodobně vyčerpali. Také jsem Vám chtěla vyfotit typický Hanácký úlovek, ale asi byste to tak zajímavé neshledali, protože mi k tomu chyběl teploměr: Před pár dny tu totiž bylo krásně a teplo jako na jaře, ale dědinou projíždělo jedno auto za druhým s 10ticentimetrovými sněhovými čepicemi na střechách 😄

Anawi své oči i objektiv obrátila vzhůru k nebi a posílá nám pár fotek zimní oblohy.





Zrcadlení zrzavců na hladině rybníka La Buť v Krči od Tlustjocha.

Martina U. své fotoúlovky shrnula názvem "Když mrazík čaruje". Některá mrazivá rána jsou fakt kouzelná...






A další zimně laděné fotky jsou od Janky.

Domeček pro hmyzáčky

Svítím, zářím, prskám...

Že by hlíva?

Únor je krátký, ale to nám určitě vadit nemusí. Někde je stále ještě zima, jinde už se začíná probouzet jaro - jako třebas u nás... Takže třebas tu budeme za měsíc mít směsici zimních i jarních úlovků. A třeba taky ne... Kdo ví? V každém případě se budeme těšit!

Jitka S.
klub.blogeru@gmail.com

4 komentáře:

  1. Mě zima štve normálně, ale ta letošní tedy abnormálně. Hnusno, sníh tak den dva a pak břečka, mokro, bláto. Jít na procházku se nechce, navíc to člověku pomalu v lese sežere boty.

    OdpovědětVymazat
  2. Když mrazík čaruje... překrásné

    OdpovědětVymazat