pondělí 1. června 2020

Květen v kostce

Dnes jste možná čekali další přivítání nových členů. Bohužel... Během května k nám nikdo nový nepřibyl. Kari už členkou byla, ale svůj původní blog zrušila. Nyní se k nám vrací s novým blogem. Ale nebudeme si tu zoufat, raději budeme optimisticky doufat, že časem se mezi blogery informace o klubu rozšíří a zájemců bude tolik, že je nebudu stačit přidávat do seznamu.

Jak jste možná zaznamenali, máme "novou" správkyni Dot Surly. Sama mi aktivně nabídla, že mi s čímkoliv v klubu pomůže. Vyměnili jsme si pár e-mailů a dohodli se, že by ji nejvíce bavilo blíže se  (i nás) seznámit s ostatními členy klubu a tak vznikla rubrika Ptejte se. V jejím rámci máte možnost se aktuálního dobrovolníka zeptat na cokoliv, co vás zajímá. Prvním dobrovolníkem (nebo spíš obětí) jsem se stala já. Takže neváhejte, sama jsem zvědavá na vaše dotazy, které můžete psát k Úvodníku.


Před pár dny jsem vám také představila rubriku Fotoúlovky. Sice jsem počítala, že první příspěvek v této rubrice bude až začátkem července (fotky z června), ale už mi něco málo přišlo a i já můžu přispět už v květnu. Můžete se těšit... Tak jestli někdo další něco zajímavého v květnu ulovil, rychle mi to ještě pošlete!

Pokud máte nějaké dotazy k chodu klubu, návrhy na změny apod. klidně nám je sdělte. Stejně tak, pokud máte chuť se sami aktivně podílet na obsahu klubového blogu. Zatím sice oficiálně pomocníky nenabírám, ale pokud máte nějaký nápad na rubriku, kterou lze provozovat i s takhle malým počtem členů, tak nevidím problém.

1 komentář:

  1. Nejako zvlášť mi nevadí, že nepribudli noví členovia, asi mám radšej komornejšiu atmosféru :-) Teším sa na fotky :-)

    OdpovědětVymazat