středa 20. května 2020

Úvodník: Jitka S.

Vitajte v historicky prvom úvodníku tohoto klubu. Ak si nie ste istý o čo ide, tak vás uisťujem, panské huncútstvo to nie je. Ale je to náš nový zoznamovák v rubrike Ptejte se.

Čo by som to bola za správkyňu zoznamováku, keby som sa nepokúsila zatiahnuť aj naše správcovské osadenstvo? 

Komu teda vďačíme za česť akou členstvo v klube blogerov bezpochyby je? 

Hľa! Zbystrite pozornosť. Mám totiž v záujme vám aspoň v stručnosti predstaviť túto ženu, blogerku a ich vášnivú zberateľku (k dnešnému dňu to činí sedem blogov). Osobu, ktorá stojí aj za vznikom tohto klubu. Miestečku, ktorému neúnavne šéfuje. 

Privítajte teda s kyberpotleskom kapitánku lode, Jitku S.



***
Ahoj, zdravím vás všechny. Jmenuji se Jitka - ano vystupuji tu pod svým skutečným jménem. Někteří možná znáte i mou dřívější přezdívku, pod kterou stále ještě vedu svůj deníčkový blog. Přesto vás prosím, abyste si ji nechali pro sebe. Co říct o sobě... Lehká, ale i těžká otázka. Je toho hodně, co bych o sobě mohla říct a je těžké to shrnout do pár vět. Jsem rodilá Brňačka, ale už téměř 20 let žiji v malé vesničce na Hané se svým manželem a školou povinným synem. Ještě mám dospělou dceru, která žije se svým přítelem ve městě.
Mám hodně koníčků a proto mám i hodně blogů. Co koníček to blog, je to praktické. Popravdě těch koníčků mám ještě víc - tzv. "Na několik životů." jak říká jeden můj kamarád. Jsem taková hospodyňka: ráda vařím a peču, zahradničím, věnuji se ručním pracím, zvláště pak háčkování a paličkování. Zajímám se o historii a vytvářím rodokmen naší rodiny. Mám ráda naši zemi, toulám se a objevuji její krásy. Jsem doslova fascinovaná přírodou a baví mě ji pozorovat. Miluji hudbu a pokouším se o různé "estetické" pohyby - dříve jsem cvičila taj-či, dnes se věnuji orientálnímu tanci a nedávno mi učarovaly poiky. Během svého života jsem sbírala kde-co, ale teď už hromadím jen panenky Barbie.





Nuž na kamarátovej teórií "koníčků na několik životů" niečo evidentne bude. Prísť na kĺb oným záľubám budeme mať možnosť v pokračovaní úvodníka.
Som totiž presvedčená, že vás naša neúnavná správkyňa navnadila na pokračovanie článku. Presne tak, ako aj mňa. 

Práve preto, vám teraz milý čitatelia, kluboví aj nekluboví, prenechávam slovo v komentári. 
Ráčte teda využiť jedinečnú príležitosť položiť našej správkyni otázky "na telo". 
Bacha! Ponuka platí len najbližší týždeň alebo do vypredania zásob!


3 komentáře:

  1. S Jitkou jsem měla tu čest se potkat dvakrát na setkání blogerského Ženského klubu v Repechách a obdivovat jednoho z jejich mnoha koníčku, ruční tvorbu. Tímto jí tedy zdravím!

    OdpovědětVymazat
  2. Jitunku poznám len virtuálne ale totálne obdivujem jej šikovné ručičky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. My se s Jiťou známé osobně a vděčíme za to klubovým setkáním. Ženský klub je totiž náš společný koníček. Je to moc příjemná a veselá bytůstka. A už je mi po ní smutno...

    OdpovědětVymazat