pondělí 25. května 2020

Fotoúlovky (aneb co mě zaujalo)

Před měsícem jsem už naznačila, že bychom mohli zavést i nějakou pravidelnou rubriku a navrhla jsem "focení". Popřemýšlela jsem o různých možnostech a nakonec jsem se rozhodla upustit od všech svazujících témat a nechala vše na náhodě.

Rubriku jsem pojmenovala Fotoúlovky a je určena pro fotografie všeho možného, co vás nějakým způsobem zaujalo natolik, že jste se rozhodli si to vyfotografovat. Může to být naprosto cokoliv: vtipný vzkaz visící na vaší lednici, momentka ze života, něco z přírody, nápis nebo cedule (i bilboard), architektonický prvek, exponát z výstavy, kostým... Ale třebas i něco úplně běžného a obyčejného, jen z nezvyklého úhlu (Brněnského Jošta už prosím ne!) Prostě opravdu cokoliv!


Smyslem rubriky je pobavit se a třebas si i trošku rozšířit obzory. Na kvalitě fotografií přitom až tak moc nezáleží. Všichni víme, že ta závisí nejen na zkušenosti fotografa a přístroji, který má k dispozici, ale i na tom, jak umí pracovat s photoshopem. Takže se dívejte kolem sebe, foťte, posílejte a nestyďte se za to, že vaše fotky nejsou tak dokonalé. Hlavní je, že jsou aktuální a vaše!

Rubrika bude měsíční, to znamená, že fotografie by měly být pořízeny v aktuálním měsíci (tedy nic z archivu). Uvítám, když k fotce přidáte krátký text, proč vás právě toto zaujalo. Počet fotografií od jednoho člena není nijak omezen. Jsou přece měsíce, kdy se toho naskytne více a jindy třebas nebudete mít štěstí a nevyfotíte vůbec nic. Na začátku dalšího měsíce všechny vaše příspěvky zpracuji do článku, který pak vyjde tady na klubu. A samozřejmě je určena pouze pro členy klubu. 

Věřím, že se vám nová rubrika bude líbit, že se u pořizování vlastních fotek i prohlídky "úlovků" ostatních členů budete dobře bavit a hlavně, že se nám tu za měsíc těch fotek sejde hodně. Své příspěvky do rubriky posílejte na klubový e-mail:

klub.blogeru@gmail.com

Na závěr vám sem dám pár vlastních fotek pro inspiraci. Nejprve dvě aktuální pořízené během letošního dubna a května:

Jednoduché zařízení, které mělo sloužit k vyhlášení chemického poplachu v době studené války

Zařízení pro těžbu písku ze dna jezera

A ještě něco málo z mého archivu. Mám zajímavých fotek spousty, doslova je sbírám, tak jsem vybrala tři podle mého názoru nej...

Vypěstovala jsem novou odrůdu mrkve - tzv. copánkovou

Zahlédnuto na výletě

Počátek vzniku vosího hnízda

1 komentář:

  1. Krásne fotky :-) Každá je niečím veľmi zaujímavá :-) Páči sa mi osa stavajúca hniezdo, hoci osy nemám rada :-D

    OdpovědětVymazat