pondělí 7. října 2024

Kniha odehrávající se v budoucnosti

Zdravím!
Předpokládala jsem (a také chtěla), že zadání pro září nebude úplně jednoduché. Ale nečekala jsem, že bude až tak obtížné, že nenajdete žádnou knihu, kterou byste k němu doporučili. Vždyť je tolik autorů, kteří cenu Magnesia Litera získali. Skutečně bylo z čeho vybírat. Zmíním, alespoň pár skutečně známých a populárních: Filip Rožek (autor oblíbených příhod pejska Gumpa), Bohumil Hrabal, Zdeněk Svěrák, Kateřina Tučková, Michal Vieweg... A mnoho dalších. Já nejsem až takový knihomol, z bídou přečtu v průměru 1 knížku za měsíc. Ale četla jsem některé Svěrákovy hry. Protože jsem je však mnohokrát také viděla v divadle nebo v televizi, tak už si nejsem jistá tím, které jsem vlastně četla. Pak mám přečteno několik  knih od Viewega, ale asi nejsem dostatečně kulturní, protože tento autor mě nezaujal, tak vám je nemůžu doporučit. A co tedy můžu doporučit: Jednoznačně Kateřinu Tučkovou od níž jsem četla Vyhnání Gerty Snirch a chystám se na její další knížku. Jelikož moje doporučení jsou mimo soutěž, tak pořadí se nám tentokrát nezměnilo.
  1. Hanka (66)
  2. Ann Taylor (30)
  3. Chudobka (12)
  4. Anawi (10)
  5. Starling (8)
  6. WendyW (3)
  7. Šplechťule (2)

Soutěž o Knihomola klubu stále pokračuje a je čas vyhlásit zadání na říjen:

Kniha, jejíž děj se odehrává v budoucnosti.

Je mi jasné, že tady budou mít asi fanoušci Sci-Fi navrch. Doufám, že mezi vámi nějací jsou. A těším se, co zajímavého ke čtení společně najdeme.



Žádné komentáře:

Okomentovat