úterý 15. října 2024

Blíží se Advent

Ač je teprve říjen, pro některé z nás už jsou přípravy na Vánoce a Adventní čas v plném proudu. Ono to někdy dá práci všechno nachystat... Ani ten náš tradiční kalendář se neudělá sám od sebe, ale musí mu někdo (v tomto případě já) věnovat nějaký čas. A tak bych vás opět chtěla požádat o doporučení článků, které se hodí k Adventu, Vánocům, nebo zimě, které bychom si mohli v kalendáři připomenout. Vzhledem k tomu, kolik členů se do této výzvy zapojuje, tak jsem vám letos zvýšila taxu: Ze svých příspěvků můžete poslat jeden až pět tipů na své články, které by se nám do kalendáře hodily. Ale nejen to, ráda přijmu vaše tipy i na články ostatních členů klubu, a to v neomezeném množství.

Aby to bylo pro ostatní překvapení, tak své tipy vč. odkazů na články mi posílejte na 

klubový e-mail do 15.11. včetně.
klub.blogeru@gmail.com

Vždy říkám, že kalendář (a nejen ten) chci dělat hlavně pro vás. Pokud zbyly nějaká volná políčka, tak jsem svými vlastními články vyplnila maximálně 3 a pro zbývající volné dny jsem dohledávala na blozích členů, kteří se sami nezapojili. Ale je to náročné a já se letos rozhodla, že členům, kteří sami o klub valný zájem nejeví, nebudu svůj čas věnovat. Takže letos, pokud se kalendář nenaplní vašimi příspěvky, volné dny obsadím svými vlastními články.

1 komentář: