pondělí 8. ledna 2024

Prosincové fotoúlovky (poslední)

Vítám vás u posledních fotoúlovků. Už v prosinci jsem zmínila, že zvažuji ukončení této rubriky. Jako by vás to vyburcovalo k aktivitě. Přišlo absolutně rekordní množství fotografií. Jsem tomu ráda, ale mé rozhodnutí to už nezmění. Nemá cenu provozovat něco, co ani mě neuspokojuje. Anawi nápad na rubriku Vtípky, považuju za daleko lepší a byla bych ráda, kdyby se tato rubrika obnovila. Takže pokud máte nějakou zajímavou fotku (i více) o kterou se chcete podělit s ostatními, klidně ji pošlete na klubový e-mail, třeba se bude zrovna hodit. Nemusí být aktuální, klidně můžete poslat i něco staršího z vašeho archivu, co jste třebas zapomněli poslat do fotoúlovků.

Začátkem prosince nám krásně nasněžilo. Tu zimní atmosféru zachytila VendyW









Další zimní fotka od Anawi. Trošku připomíná ledový květ, nemyslíte.


Asi jen málokdo odolá čerstvě napadanému sněhu. I Tichý Pozorovatel se s námi podělil o zimní záběry a přidal i pár vánočních.













A další zima a Vánoce, tentokrát od Martiny U.





Loučíme se tedy s pěknou parádou. Ale nesmutněte. Každý konec je vlastně začátkem něčeho nového. Jak už jsem zmínila, připravuji pro vás novou rubriku - ještě promýšlím různé možnosti. Takže se určitě brzy zase potkáme.

Jitka S.

5 komentářů:

  1. Jelikož v poslední době mne hodně baví čb fotky, tak mě se líbí právě ty dvě. A pak ten krásně srolovaný sníh....

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná snímky s atmosférou.
    Škoda, že rubrika skončila.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádhera 😱❄️🌨️🤍 až se mi tají dech

    OdpovědětVymazat
  4. super, některé fotky se fakt povedly :)

    OdpovědětVymazat