neděle 5. února 2023

"Zimní" fotoúlovky

Vítám vás u dalších fotoúlovků. Moje situace se příliš nelepší a podle všeho to ještě dlouho potrvá. Mrzí mě, že rubrika nevychází pravidelně. A myslím, že moje neaktivita způsobila i váš pokles zájmu zasílat do této rubriky příspěvky. A tak jsem se s těžkým srdcem rozhodla nabídnout ji k adopci. Pokud mezi vámi je někdo, kdo by se fotoúlovků chtěl ujmout a zajistit pravidelnou publikaci, tak se mi ozvěte na klubový e-mail, domluvíme se. Jestliže se nikdo nenajde, nemusíte se bát, rubrika nekončí, jen bude i nadále vycházet nepravidelně.

Ještě než přistoupíme k fotkám, ráda bych zmínila článek Tomáše Hubáče, který pro náš klub upravil HTML kód pro vložení ikonky klubu i s vysvětlením, proč je tento kód lepší. Nejsem programátor, takže k tvorbě HTML kódů používám překladač. Kód obvykle funguje, ale jestli je optimální z něj nepoznám. Tomášovi děkuji za pomoc a kód v článku jsem již opravila.

A nyní už k tomu, na co se v tomto článku těšíte!

Nejprve tu máme několik prosincových zimních fotek od Anawi.

úplňková fokta



Od Martiny U. předávám přání všeho NEJ do nového roku. Opět ji okouzlily rampouchy a sníh.






Duha se během roku objevuje poměrně často. Stačí být v pravý čas na správném místě. Ale v lednu je tento úkaz poměrně vzácný. Anawi měla to štěstí...



Pro dnešek je to vše. Příště tu mohou být i vaše fotky. Stačí je poslat na klubový e-mail.

klub.blogeru@gmail.com



2 komentáře:

  1. Moc pěkné úlovky :-)

    Takovou krásně klenutou duhu se mi podařilo spatřit jen párkrát. Většinou je vidět jen kousek. Tahle je parádní.

    OdpovědětVymazat