středa 25. listopadu 2020

Úvodník: Vědmi Ir´loth

Pekné novembrové ráno prajem. Ako je to už v našich končinách zvykom, dnes sa v novej Upútavke stretávame. 
A ktože sa nám dnes predstaví?  
Nik iný, ako umelecká duša, ktorá si v šírych priestoroch internetu hovorí, Vědmi Ir´loth, a ktorej týmto prenechávam slovo.


Ale ahoj,

jsem Vědmi a – teď trochu vykradu samu sebe – jsem taková věčně zatracená, ztracená, nesoustředěná a pro reálno lehce nepoužitelná duše (i když… o té duši by se dalo polemizovat), která má poslední dobou tak trochu problémy s časem. 

V tomhle kyberprostoru už straším něco málo kolem necelé dekády, byť ne na jedné adrese. Celkem donedávna jsem provozovala tuhletu svou „vylejvárnu“ na BlogCZ (původní blackiina-tvorba, anyone?), její existence byla nicméně nedobrovolně přerušena. Šmejdi jedni, tfuj. Já vím, já vím, i krysy poznají, kdy mají opustit potápějící se loď… na rozdíl ode mě. Já se musela nechat vyvléct kousající, kopající, prskající a nadávající. Tož su tu.

Blogovat jsem začala ve třinácti… a věřte mi, když vám teď povím, že za celou tu dobu jsem smázla jen jeden jediný článek. Ano, přesně tak. Všechen ten pubertální cringe tam je. Ne, že bych na to byla hrdá, ale je to kus mojí historie. 
A ten se mazat nebude.

Na první pohled můj blog připomíná možná guláš – ode všeho trochu. Trochu kreslení, trochu povídkaření, trochu šperkařiny… Navozuje dojem neucelenosti (no dobrá, on to nebude jen dojem), ale podává přesnou představu o tom, jak to vypadá u mě v hlavě (hrozný bordel, hah).

Jinak v reálu svou energii věnuju více méně pokusu o dodělání vysoké – pokud dřív vysoká nedodělá mě –, několika kočkám a hejnu rybiček. Dělám jógu (pěkně doma, aby mě u toho nikdo neviděl a já nemusela umřít trapasem) & ráda spím mimo domov. Což zní divně, ale v praxi to znamená, že nejradši mám vícedenní túry a kempovačky. A taky ještě teď, v době digitální, praktikuju psaní dopisů… což mi připomíná, že jsem teď s odpověďmi trochu v dluzích, gods dammit.

Kdo se dočetl až sem, má u mě kafe… až skončí Situace™. Tak.

Prozatím se loučím,

Vědmi

Dnes sme si trochu posvietili na Vědmi a ja len dodávam, že ak je niečo, čo by ste chceli vedieť, tak neváhajte a pokojne se ptejte.

Pokračovanie na besedu.

Žádné komentáře:

Okomentovat