sobota 1. srpna 2020

Červenecové shrnutí

Vítám vás u zřejmě posledního "měsíčníku" v němž jsem si zvykla shrnout události minulých cca 4 týdnů. Doufám, že si užíváte prázdniny nebo dovolené. Proč posledního? Krom tohoto klubu, jsem také dlouholetou, byť jen řadovou, členkou Ženského klubu, který dosud působil pod blog.cz, také jsme se museli přestěhovat. A já jsem jedinou z členek, která má s blogspotem zkušenosti, tak jsem se uvolila, že klub převedu a zároveň převezmu i jeho správu.

Nemusíte však být smutní. Pokud bude třeba, tak informační článek vydám, vždyť může vyjít kdykoliv a nemusí být vázaný na konkrétní datum. A toto datum (první den v měsíci) jsem stejně do budoucna chtěla přepustit jedné rubrice, kterou bych tu chtěla mít - tedy pokud se najde někdo, kdo by si ji chtěl vzít na starost.

Vím, během července jsem vás doslova zahltila články reagujícími na konec blog.cz. Chtěla jsem všem pomoci se úspěšně přestěhovat. A jsem moc ráda, že se to všem našim členům podařilo. Věřím, že se brzy na nových adresách zabydlíte a budete tam spokojeni.

Aktuálně: oprášila jsem svůj prastarý projekt, který jsem  kdysi dávno ještě pod blog.cz začala ve spolupráci s dalšími blogery. Tím byly recenze různých blogovacích platforem samotnými jejich uživateli. Od těch dob se mnoho změnilo a tak si myslím, že by bylo zajímavé tento projekt znovu uvést do života. V červenci jsem vám představila platformu Blogger.com, pod níž funguje právě náš klub. Ráda bych požádala další členy klubu z jiných platforem, zda by pro klub nenapsali pár slov o svém působišti a nechali nás nakouknout tzv. pod pokličku (do administrace).

Možná jste si všimli, že rubriku "Jak na to" jsem z menu vyčlenila samostatně a rozdělila na podrubriky jednak podle tématu článků a jednak podle domén, ke kterým se články vztahují. Domnívám se, že v případě potřeby se vám takto budou starší články lépe vyhledávat a snadněji se dostanete k tomu, co právě potřebujete. Děkuji také Julii B. za doplnění článku "Jak vložit ikonku klubu do menu" o postup na WordPressu. 

A na závěr opět vítám nové členy. Dnes jen hromadně, protože jednak jich přibylo více a hlavně mám plné ruce práce s opravami adres blogů již stávajících členů a dalšími věcmi v souvislosti s koncem blog.cz. K dnešnímu dni má klub 34 členů, kteří zde mají celkem 39 blogů.

2 komentáře: