středa 5. srpna 2020

Červencové fotoúlovky

Zdravím vás a přináším vám další dávku fotografií všeho možného, co jste během července potkali a přišlo vám to dost zajímavé, abyste se o to s námi podělili. Nevím, jak vy, ale já jsem pokaždé napnutá, co mi asi tak přistane v e-mailu za poklady... Tak to nebudu zdržovat a jdeme na to!



První fotka je od Lu Wild, která k ní napsala:
Na snímku je pobočka pražské knihovny, ze které jsem byla nadšená! Je to nádherná budova se zaskleným stropem, původními ocelovými a ozdobnými sloupy, dvěma vyvýšenými galeriemi. A všude jsou knížky. Není to ideální kombinace?


Dalších několik fotek poslala Van
Nejlepší jahody široko daleko prodávají zrovna v jahodě! Kousek od jahody je právě jahodová farma, odkud ovoce berou. Stánek stojí pravidelně podél cesty v poslední vesničce před Národním parkem Cairngorms. Ideální příležitost, jak si nacpat žaludek před horskou cestou jen proto, aby vám pak bylo dost nevolno.



Jeden červencový večer jsme s přítelem jeli k moři, abychom si užili trocha romantiky u západu slunce. Romantika jako z filmu Rosamunde Pilcher to ale nebyla. Zima, ledový vítr, ruce od písku kvůli pár mušlím a medusa bez duše.




Před vchodem do práce roste šílený keř. Chodím kolem něj každý den už necelý rok, ale teprve tenhle měsíc jsem si všimla, že kvete. Teda kvete... zdá se, že na celém keři letos vykvetly jen dva kvítky.



Tlustjochův blog bývá na fotoúlovky bohatý. Tentkokrát se s námi o nějaké podělil i tady na klubu. Ani nepotřebují komentář.




A poslední fotky jsou od Mal
Procházíme se kolem rybníka v Českém ráji, když na protějším břehu vidíme chlupatou hnědou kouli. Nadšeně jsme začali poskakovat, že jsme potkali bobra, ale po asi 500 snímcích milý "bobr" skočil do vody a hned z něj byla nutrie. Kolemjdoucí hádali též vydru nebo kapybaru.



Tak jak se vám dnešní fotoúlovky líbí? Já jsem z nich nadšená. Jednak proto, že jich přišlo tolik. A pak jsou to všechno přesně takové fotky, jaké si v rubrice představuju. Už teď se těším, co zajímavého tu budeme mít za měsíc.

5 komentářů:

  1. Knihovna je super. Ten pohled na tolik knih mne potěšil😊

    OdpovědětVymazat
  2. Tak kapybara mě pobavila nejvíc....Myslet si, že jihoamerické zvíře bude žít v Českém ráji....no.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou super. U některých jsem musela přemýšlet, co to vidím.

    OdpovědětVymazat
  4. Sešlo se jich dost, paráda! :)
    Nutrií je všude požehnaně, zakazují je i krmit, aby se nepřemnožily. Což turisté ignorují a pak se musí regulovat jejich počet. Hm, těch nutrií. S turisty toho moc neuděláme.

    OdpovědětVymazat
  5. Knižnica je úžasná. Tam by som sa chcela pozrieť :-) Aj ostatné fotky sú zaujímavé

    OdpovědětVymazat