neděle 5. července 2020

Červnové fotoúlovky

Jsem ráda, že fotky do rubriky chodí. Zatím jich je málo, ale to se dalo čekat, když je málo i nás členů. Navíc jen málokomu se poštěstí něco "ulovit" každý měsíc. A samozřejmě také každý považujeme za zajímavé něco jiného. Někdo třebas chodí denně kolem něčeho, co mu to přijde úplně normální, obyčejné. Jiného to však může překvapit a rozhodne se s námi o svůj dojem podělit. A o tom to celé je... Klidně posílejte všechno, co vás jakkoliv zaujme!


Dnes nás svými fotkami potěšila Starling:

"Na cestě z práce si občas vyfotím nějakou květinu, která se na mě tak hezky dívá. Občas i s malými pracovníky."


A já mám taky něco:
Šla jsem si nafotit prostějovský zámek pro připravovaný článek na blog a i když jsem ten nápis už párkrát viděla, tak mě vždycky znovu dostane.


A krom nápisu jsem tam také před zámkem obdivovala obrovské keře levandulí v nichž poletovalo cosi, co připomínalo kolibříka. Dávno vím, že je to dlouhozobka, ale ještě nikdy se mi ji nepodařilo vyfotit. No po pravdě, ani tentokrát ty fotky nejsou nic moc... Snad se lépe zadaří někdy příště.



Snad se vám dnešní fotoúlovky líbí a já se budu těšit zase za měsíc. Tak choďte světem s očima otevřenýma a foťákem v pohotovosti.

Adresa pro posílání fotek:
klub-blogeru@seznam.cz

3 komentáře:

  1. Krásne fotky :-) Ja mám v mobile momentálne hlavne bábo a stravu z nemocnice, tak neviem, či by to niekoho zaujímalo :-D

    OdpovědětVymazat