sobota 28. června 2025

Téma měsíce na červenec 2025

Hezké odpoledne!

Léto je v plném proudu, prázdniny začaly, ale naše rubrika pokračuje jako obvykle.

 

Spousta z vás má nyní asi jiné starosti/radosti a možná proto byla tentokrát účast slabá.

K tématu Podvody vznikl pouze článek na mém blogu

K tématu Sraz jsem připravila anketu na mém blogu.

Nová témata na červenec:

1. Léky (přírodní léky, lékařský průmysl, lékárny...)

2. Zeměpis (cestování, zeměpis ve škole, zeměpisné zajímavosti...)

Výzva: propojení obou témat

Pravidla:

Pokud se chcete připojit, vložte odkaz na svoje nové konkrétní články do komentáře níže, abychom se o článku dozvěděli a nezapadl mezi ostatní tvorbou na blogu. K odkazu připojte označení výběru tématu (stačí číslo) a na vašem článku na vašem blogu prosím přidejte ikonku rubriky nebo alespoň informaci o přirazení k Tématu měsíce (tím se ostatní dozvědí, co vás inspirovalo k napsání a zároveň tím pomůžete propagovat Klub blogerů a zvýšit povědomí o něm). Téma by vás mělo inspirovat k tvorbě nového článku. Počet článků není omezen. Může se jednat o libovolný žánr - povídka, recenze, úvaha nebo i fotočlánek. Další měsíc přineseme opět rekapitulaci tvorby našich členů, tedy článků z blogů z Klubu blogerů, které vznikly v daném měsíci. 

A ještě rekapitulace pravidel v kostce, aby vaše články mohly být zařazeny do přehledu vytvořených (jsou to pravidla již uvedena výše): 

- články od členů Klubu blogerů

- články, které vznikly (byly zveřejněny) od vyhlášení témat do konce měsíce, pro který vyhlášení platí (je myšleno datum publikování na blogu)

- odkaz na článek je zmíněn v komentáři pod vyhlašovacím článkem, včetně přiřazení k vybranému tématu (komentář s datem do konce měsíce, pro který je vyhlášeno)

- u konkrétního článku na vašem blogu je ikonka rubriky nebo informace o přiřazení k Tématu měsíce

- počet a žánr článků není omezen

Děkujeme za komentáře a články, které díky tomu vzniknou. (Účelem je podnítit novou tvorbu na blogu, nikoli hledání odpovídajících článků v archivu. A rovněž pomoci s propagací Klubu blogerů, aby čtenáři jednotlivých blogů věděli, proč jste se rozhodli vytvořit zrovna takový článek. Děkujeme za pochopení.)

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat