pátek 5. července 2024

Kniha, jejíž název začíná stejným písmenem jako tvé blogové jméno nebo přezdívka

Zdravím vás. Tak co, jste doma, nebo už se někde dovolenkujete? A co si tak dovolenou zpříjemnit nějakou knížkou? Tady máte pár tipů na minulé zadání, kterým bylo: Kniha, v níž vystupuje osoba ze skutečného světa. Já sama mám životopisy a paměti v oblibě. Měla jsem pro vás připravených také několik tipů, ale vždy čekám až na poslední týden, protože chci dát prostor především vám. A můj závěr měsíce se neplánovaně zkomplikoval a já měla úplně jiné starosti... Ale i tak se tu pár zajímavých doporučení na čtení sešlo:

  1. Čtyři klíče (Michael Crichton)
  2. Dítě zvané "To" (Dave Pelzer)
  3. Dívka v přestrojení (Greer Macallister)
  4. Dracul (D.Stoker, J.D.Barker)
  5. Erebus - příběh ztracené lodi (Michael Palin)
  6. Hana Benešová (Petr Zídek)
  7. Jeho světlo (Danielle Steelová)
  8. Skandální odhalení (Michael Crichton)
  9. Slon v mé čekárně (Florence Ollivet-Courtois, Sylvie Overnoy)
  10. Vypravěčka (Jodi Picoultová)
Pořadí v soutěži zatím zůstává téměř beze změn. Ale jsme teprve v půlce roku, takže vítězství nemá nikdo jisté.
  1. Hanka (66)
  2. Ann Taylor (26)
  3. Chudobka (12)
  4. Anawi (8)
    Starling (8)
  5. WendyW (3)
  6. Šplechťule (2)
Vím, říkala jsem, že bych chtěla střídat lehčí a těžší zadání. To minulé považuju za lehké. Ale protože je doba dovolených, tak jsem se rozhodla že i další téma bude pro většinu z vás lehké. Zadaní na červenec tedy zní:

Kniha, jejíž název začíná stejným písmenem jako tvé blogové jméno nebo přezdívka

Myslím, že je to všem jasné, ale přece to raději pro jistotu upřesním: Má se jednat o písmenko vašeho jména nebo přezdívky, pod kterou jste zapsáni tady v Klubu blogerů. Opět budu ráda, když přidáte i pár slov o knížce a proč se vám líbila. Pokud píšete na svůj blog recenze, můžete přidat i odkaz. Čas máte do konce měsíce.

Užijte si léto a těším se zase příště.

2 komentáře:

  1. Anna Karenina
    https://anawiblog.blogspot.com/2021/02/anna-karenina.html
    Klasika o mnoha stránkách. Jsem ráda, že jsem knihu přečetla (i když ve verzi e-knihy) a udělala si na ní vlastní názor. Už proto, abych měla s čím porovnat různé filmové podoby.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a komentovala jsem to já, z nějakého důvodu mi počítač odmítá přihlásit mě při komentování, mrcha jeden.

    OdpovědětVymazat