pondělí 6. listopadu 2023

Říjnové fotoúlovky

Nevím, jestli jste zaregistrovali, že minulý měsíc fotoúlovky nebyly, ale já jsem v tom tentokrát úplně nevinně. Stalo se totiž to, že do rubriky žádná fotka nepřišla. Ani listopad není na fotoúlovky bohatý. Zvažuji ukončení rubriky pro nezájem. Asi všichni chápeme, že Anawi se svými fotkami to sama nevytrhne. Ostatně ze stejného důvodu před časem sama ukončila rubriku vtípky, a ještě dříve skončily i další rubriky. Ale dosti výlevů, pojďme se mrknout na fotky:

Tentokrát jen dvě, obě od Anawi.

Barevný podzim u rybníka Labuť v Praze (u Krčského lesa)



Uvidíme se příště, pokud přijdou nějaké fotky. A nebo u nějakého jiného projektu...

klub.blogeru@gmail.com


7 komentářů:

  1. No to ta moje skleróza. Fotoúlovků mám za měsíc spousty, jen si prostě v každodenních blázincích si nevzpomenu že bych měla poslat....

    OdpovědětVymazat
  2. A já jsem zase na jaře poslala, jenže nebyly zveřejněny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím o tom, byly zveřejněny další měsíc. Občas jsem vynechala a další měsíc udělala "dvojčíslo". Nebyla jsem na tom moc dobře a pořád ještě to není úplně OK, ale lepší se to (jenže pomalu).

      Vymazat
  3. Tahle rubrika je zrovna pěkná. Lidé fotí, jen si prostě nevzpomenout, či jim nevyjde chvíle to poslat.

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, budu si asi muset dát upomínku do mobilu:-). Fotím už sice méně, ale vždy se něco najde...jen toho teď za poslední půl rok bylo tolik, že převážily starosti nad radostmi...tak snad bude listopadové focení a posílání plodnější:-). Všem krásné podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
  5. Fotím, ale fakt jsem už na klub jaksi nenašla čas. Néééééééééééé, je to výmluva. Času to přece tolik nezabere. Pokusím se polepšit.

    OdpovědětVymazat