pátek 1. prosince 2023

Adventní kalendář 2023

Dnes začíná prosinec. Do Vánoc zbývá jen 24 dní. Dětem tuto dobu zpříjemňujeme čokoládovým kalendářem. Existují však i kalendáře pro dospělé. A s rozmachem internetu získávají na popularitě i virtuální kalendáře. I náš klub minulý rok publikoval adventní kalendář složený z tvorby našich členů. Rozhodla jsem se navázat i letos. Opět máte možnost si každý den otevřít okýnko s článkem nebo fotografiemi někoho z vás.


Děkuji všem, kteří mi poslali odkazy a pomohli tak s jeho tvorbou. Nestačilo to, ale něco málo jsem si schovala z loňských odkazů. Něco jsem dohledala, jak jsem si vzpomněla, co jste kdo psali v minulosti... A zbytek jsem zaplácala svou vlastní tvorbou.

Letošní kalendář má podtitul:

Zima, sníh a mráz...


Dostanete se do něj po kliknutí na obrázek. Doplním i odkaz do menu, abyste jej měli snadno přístupný po celý měsíc. Bohužel klubový blog stále nemůžete sdílet na FB a já už vyčerpala všechny mě známé možnosti, jak to změnit, aniž bych uspěla. Ale kalendář sdílet můžete, je na jiné platformě. Pokud tedy můžete, sdílejte a pomozte propagovat klub. Bylo by fajn, kdyby přibyli noví členi náhradou za ty neaktivní.

Pokud byste se chtěli vrátit k loňskému kalendáři, máte stále možnost ZDE

Krásný advent všem!

3 komentáře:

  1. Proč nejde klubový blog sdílet na FB? :-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nikdo neví. Klub je blokován "pro porušování zásad komunity" prakticky od počátku své existence, tedy od doby, kdy na něm byly pouhé dva články s informacemi o klubu a jeho pravidlech. Vyčerpala jsem všechny mě dostupné možnosti jak ten ban zrušit, ale neúspěšně. Pokud někdo ochotný, kdo zvládne komunikaci s FB v angličtině, tak má mé svolení, že se to může jménem klubu pokusit vyjednat.

      Vymazat