úterý 5. září 2023

Srpnové fotoúlovky

Prázdniny sice skončili, ale léto zdaleka ještě nekončí. Všem školou povinným přejme, ať vykročí pravou nohou. A jejich rodičům pevné nervy. Co vy a škola? Dotýká se vás nějakým způsobem? Nebo to už na váš život nemá žádný vliv. Mě se škola dotýká hlavně finančně, jsem matka středoškoláka. Ale školní rok mě ovlivňuje i po další stránce: Dva měsíce jsem si užívala v autobuse pohodu a klid. Teď už je zase plný děcek. Naštěstí u nás se ještě děcka umí jakš-takš chovat, zbytečně nehluší a dokonce nás starší pouští i sednout. Ale přece jen už je to jakýsi diskomfort. Ale dost řečí, jdeme na fotky...


Opět pár obrázků od Anawi - tentokrát ostružiny v různé fázi zrání.




A já jsem cestou z práce potkala "podzimní růže"


Těším se, co ulovíte příště. Nestyďte se pochlubit. Stačí fotky jen poslat na náš klubový e-mail.

klub.blogeru@gmail.com

2 komentáře:

  1. Ostružiny jsou působivé.
    Jejich dozrávání oznamuje konec prázdnin.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se mi zdá, že aktuální počasí je lepší než bylo to v létě. Zdravím všechny blogy po delší odmlce, kdy jsem vyháněl strašidla ze všech koutů zahrady a sadu. Konečně se podařilo a našel jsem i nový webový domov. Stačí kliknout na odkaz, najít můj profil Biegler a pak už můžete číst. (Donjon)

    OdpovědětVymazat