středa 5. dubna 2023

Březnové fotoúlovky

Vítám vás u dalšího vydání fotoúlovků. Jaro je sice tu, ale venku to stále moc jarně nevypadá - alespoň tady u nás je pořád zima jak s... Ráda bych vám sdělila, že dr. konečně objevila kombinaci léků, která mi tzv. sedla a já během března zaznamenala mírné zlepšení stavu. Tak snad to bude pokračovat a já budu schopná zase fungovat naplno jak v životě, tak i virtuálně. Držte mi palce!

A teď už k fotografiím. Tentokrát se zapojila jen Anawi, která navštívila pouť - zřejmě Matějskou a ulovila tam nějaké záběry:



Příště snad toho bude víc. A já doufám, že článek vyjde v řádném termínu. Slibuji, že se budu snažit.

klub.blogeru@gmail.com

4 komentáře:

  1. Brzké uzdravení, fotky zajímavé, takové netradiční.

    OdpovědětVymazat
  2. https://anawifoto.blogspot.com/2023/04/detaily-z-poute.html vlastně o to jsem se snažila:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že tento měsíc nezapomenu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já je měla také nachystané.

    OdpovědětVymazat