úterý 1. listopadu 2022

Výzva

Milí členi,

už delší dobu nosím v hlavě jeden krátkodobý projekt, zaměřený na propagaci vašich blogů. Víc vám zatím neprozradím, má to být překvapení. I když ... někteří z vás se možná dovtípí.
Bez vaší pomoci to však nedám dohromady. Nemusíte se děsit, není to nic obtížného. Stačí prohledat svůj archiv a poslat mi odkaz na nějaký starší článek s tématikou Advetnu a Vánoc. Tedy přesněji nemusíte posílat jen jeden odkaz. Jelikož aktivních členů je málo, tak máte příležitost poslat odkazy až na 3 své články. Je jedno, jaký to bude žánr. Může to být pohádka, povídka, básnička, recept, návod na vánoční dekoraci, úvaha, recenze na knihu, film, divadlo... ponaučení, zážitek, vzpomínky, fotografie, kresby .... Jsem přesvědčená, že téměř každý máte na blogu něco, co by se hodilo znovu oživit a připomenout.

Odkazy na články posílejte na náš klubový e-mail, do 20.11.2022. Prosím, do předmětu napište Překvapení - pro moji snadnější orientaci.

Děkuji Jitka



8 komentářů:

  1. Tak co se týče zážitků z adventních výletů, nebude problém něco najít. I nějaká ta výzdoba by se našla.... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zkusím reinkarnovat nějaký svůj článek z blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A již jsem tak učinil - vizte zde https://tlustjoch2.blogspot.com/2022/11/r001.html

      Vymazat
  3. Škoda, že mám blog teprve od ledna, tak se nemohu účastnit, ale ráda se nechám inspirovat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká soutěž, potěšila mě, tak, že jsem zapátrala a poslala odkazy na klub blogerů.

    OdpovědětVymazat
  5. Odeslala jsem dva články na klub blogerů, snad se budou líbit.

    OdpovědětVymazat
  6. Odeslala jsem dva články na klub blogerů, snad se budou líbit.

    OdpovědětVymazat