čtvrtek 25. srpna 2022

Úvodník: Mark Reed

Milí čitatelia,

dovoľte mi po dočasnej stagnácii privítať vás pri najnovšej Upútavke, ktorú vám prinášame v spolupráci s blogerom Markom Reedom. 
Po blogerskej odmlke sa takmer pred rokom vrátil do blogosveta aj so svojou stránkou http://nakoberecku.cz. Aj o nej nám niečo bližšie porozpráva, či už v tomto úvodníku, alebo v besede o mesiac, v ktorej zodpovie moje otázky a prípadné otázky od vás. Teraz už ale prenechám slovo Markovi.

Zdravím,

jmenuji se Marek, ale v internetovém světě se přezdívám jako Mark Reed. Bloguji již od roku 2011. Za tak dlouhou dobu jsem aktivně spravoval nespočet blogů a pozoroval, kam se blogerská scéna posouvá. Byl jsem naivní optimista a sluníčkář. Během let jsem uvědomil, že svět není příjemné místo, a tak se ze mě ve finále stal doomer bez čepice a cigarety. Můj pohled na svět se drasticky změnil. Prostřednictvím svého blogu se nyní snažím vyjadřovat pravdu. Pravdu, kterou nikdo nechce slyšet, ani si ji přiznat.

Protože na sociálních sítích se v současné době blokuje takřka každý příspěvek, který nezapadá do neoriginálního, leč oblíbeného konceptu, můj blog je jediné místo, kde se nemusím obávat blokace. Kromě pesimistického vnímání světa a společnosti na něm občas naleznete i něco vtipného. Ukázkovým příkladem může být třeba satirický popis mého dne.

Abych se vrátil ke svému představení, rozhodně nejsem persona, která by o sobě sdělovala citlivé informace. Můj život lze, nicméně, stručně popsat tak, že jsem celoživotní smolař. Ze svého nešťastného života nejradši utíkám do světa Star Treku, kde vládne spravedlnost a rovnost. Pyšním se, že jsem ve své oblíbené hře kapitánem vlajkové hvězdné lodi a občas předstírám, že jsem jim doopravdy.

Mezi mé záliby patří čtení, psaní, fotografování, hraní her a sledování filmů i seriálů. Oproti ostatním blogerům a blogerkám, kteří žijí fitness lifestylem, já jsem tímto stylem života pohrdám. Jakožto správný doomer velice rád chodím v noci ven, abych si pročistil hlavu. Z nějakého důvodu mám nejradši, když jsou ulice prázdné a všude se spí.

Pakliže jsem vás z nějakého kuriózního důvodu zaujal, rozhodně si nenechte ujít nadcházející rozhovor. I vy totiž můžete přispět otázkami „na tělo".

Tak môžete učiniť prostredníctvom komentáru k tomuto článku. Aj na ne vám Marek odpovie v najbližšej besede, koncom septembra.

Žádné komentáře:

Okomentovat