pondělí 25. dubna 2022

Upútavka: Martina U.

Milí čitatelia,
prajem vám krásny aprílový podvečer. Každodenný život na chvíľu prebral opraty v správcovských radách, no dnes vám s potešením prinášam ďalšiu, dlho očakávanú upútavku od Martiny U. 

Tak bez ďalších okolkov, odovzdávam slovo Martine. 

Ahoj!
Jmenuji se Martina Urbanová, pocházím z malé vesničky Hranické Loučky a nyní žiji se svojí rodinou v Hustopečích nad Bečvou.

A kdo jsem?

 ...spokojená maminka, která má radost ze svých tří dětí...

...milující a milovaná manželka, která měla štěstí na báječného muže...

...autorka mnoha pohádkových příběhů, které k poslechu i ke čtení najdete na mém blogu www.pisuprodeti.cz...

...spisovatelka, která vydala dvě knihy pro děti a chystá další tituly (více o nich se opět dozvíte na mém druhém blogu www.pisuprodeti.cz)

...človíček, který je vděčný za každý den a vždy se v něm snaží najít něco pěkného, co potěší nejen oko, ale i duši:-)...

...bytůstka tvořivá, která má spoustu zájmů (psaní, malování, čtení, zpěv, hudbu, tanec, ruční práce...jen ten čas vše stíhat chybí:-))...

...učitelka 1. st. ZŠ, která vnímá své povolání jako poslání (nyní na MD)...

...snílek, který se snaží plnit své sny:-)


Tohoto snílka, ako to už býva zvykom, teraz môžete vyspovedať aj vy. A v budúcom článku, v ktorom si ju vezmem na mušku ja, vám odpovie na prípadné otázky. 

Aj dovtedy sa opatrujte a o mesiac sa opäť vidíme v besiedke s Martinou. Tvorbe zdar! 

5 komentářů:

  1. Tohle není úplně dotaz, ale jakto, že na tenhle blog nenarážím častěji, když je přesně pro mě? Asi jsem slepá.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ten druhý blog v přehledu blogů taky nenašla. Ani tady odkaz na něj, jen podle autora.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné odpoledne,
    můj hlavní blog je www.pisuprodeti.cz (založený na podzim 2019 těsně před tím, než mi vyšla moje první knížka pro děti) - díky němu jsem vlastně začala blogovat:-).

    Můj druhý blog je zatím "batole v plenkách". Založila jsem si ho letos v lednu, abych se měla kde "vykecat" - nejsem totiž moc společenský tvor, takže tahle forma je pro mě fajn (jó, na mateřské je to občas potřeba - maminky menších dětí určitě dobře znají:-)). Na klubácký mail jsem sice psala, že bych ho ráda zařadila mezi "Všehochuť", ale holky toho asi mají moc, a to nevadí
    https://svetpomnenkovymaocima.blogspot.com/

    Já jsem teď stejně ve fázi, kdy se snažím udržete v kondici, psát, nahrávat pohádky a publikovat...i když je to poslední dobou dost na poslední chvíli...ale snad se mi letos podaří udržet pohádky tak, aby byl celý rok hezky ucelený. Tak mi držte palce:-).

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat