středa 26. května 2021

Upútavka: Lucka

Vítam vás v dnešnej upútavke. V nej sa nám predstaví optimistka s otázkami na všetky odpovede, Lucka, ktorej týmto prenechávam slovo.

Ahojte, volám sa Lucka P., mám 20 rokov a chodím na vysokú školu do Prešova. Rada by som sa stala učiteľkou na 1. stupni základnej školy. 
Skúsenosti s deťmi mám aj vďaka tomu, že som chodila na strednú pedagogickú školu a pomáham ako dobrovoľná vedúca na detských táboroch a iných akciách venovaných ľuďom. 
Okrem mojej dobrovoľníckej činnosti mám veľmi rada písanie, tvorenie, maľovanie, čoho dôkazom je aj obsah môjho blogu. Je zameraný na zdieľanie mojich názorov a nápadov v kombinácii s mojim vierovyznaním. 
Hlavným motívom blogu je inšpirovať druhých, aby dozreli v najlepšiu verziu seba samých. Páči sa mi návrat k prirodzeným zdrojom, materiálom a k jednoduchšiemu životu, aký hlása minimalizmus alebo "zero waste". 
Chcem, aby sa čítanie môjho blogu stalo pre vás výnimočnou chvíľou :-) 


S Luckou sa teda vidíme v najbližšej besede. Dovtedy máte príležitosť sa opýtať na niečo, čo vás o nej zaujíma. Mailom alebo aj v komentári pod tento článok.



1 komentář: