pondělí 5. října 2020

Fotoúlovky v září

Zdravím vás!

Neodpustím si to, hned na úvod vám musím poděkovat, že svými příspěvky pomáháte tvořit obsah našeho společného blogu. Mám z vašeho zájmu nejen o tuto rubriku opravdovou radost. Těším se na každou fotku a jak postupně přicházejí, tak už se nemůžu dočkat, až vám je budu moci taky ukázat, protože většinou jde o fakt povedené úlovky.

Už jste napnutí? Tak se uvolněte a kochejte se...

Dot Surly poslala rovnou fotopříběh:

Chvíľu som blúdila v malom labyrinte pod hradom, až kým som neobjavila svoju modlu, s knižkou v rukách, ktorú Svätopluk neochvejne strážil na svojom tátošovi vernom. Kým vek, jest vekom.




Další dvě fotografie jsou od TlusTjocha

Smích off - nábřeží - mrakozpyt.

Železniční most; Praha Výtoň; výřez odbarveno.

Ani Lu Wild na nás nezapomněla
Na první fotce je vidět seznamování dvou koníků. Při vyjížďce jsme se chvilku kochali u cizí ohrady, když zvědavé hříbě přišlo až k ohradníku. Po seznámení s námi pokračovalo podél celé jeho ohrady!
Druhá fotka zachycuje krásný okamžik - snídani do postele, kterou jsem jen tak dostala. :)


Janka se procházela kolem potoka...


Mal má jeden předvolební úlovek... 
Předvolební nálady každý vyjadřujeme po svém. Uloveno v Brně.


A já mám pro vás "vytuněný" panelák a nádherně zbarveného pavoučka, co na mě "číhal" cestou do práce.



Doufám, že jste si dnešní fotky užili. Dnes toho bylo více než jindy, ale to vůbec nevadí. Nad dalšími fotoúlovky se sejdeme zase za měsíc. Nezapomeňte tedy své obrázky posílat na klubový 
e-mail: klub.blogeru@gmail.com

PS: S fotoúlovky se sice potkáme až za měsíc, ale se mnou se můžete tady na blogu potkat dříve, protože pro vás připravuji návod, jak vložit anketu a také takový malý dlouhodobý projekt - výzvu... Máte se na co těšit!

6 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí pavouček, ale v noci bych nechtěl, aby mi lezl po nose.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky skvělé. Vytuněný panelák pobavil.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pavouček mě pěkně vyděsil, netušíte někdo, co to je za druh?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mne je to křižák pruhovaný - srovnej viz https://cs.wikipedia.org/wiki/K%C5%99i%C5%BE%C3%A1k_pruhovan%C3%BD

      Vymazat
  4. Pavúčik je na fotke pekný, na živo by som ho ale veľmi stretnúť nechcela.
    Potešili fotky z Bratislavy :-)

    OdpovědětVymazat